Täähän on jo vanha juttu vaan kun en oo muistanu tätä tänne laittaa.![]()
Liityin tuossa oisko viime kesänä Sunnuntai-klubiin. Noin kuukausi takaperin tuli sähköpostiin taas klubi-kirjettä, ja siinä oli että saapi halutessaan järjestää ystäville leivontailtaa, elikkäs aineita sais sieltä sitte kotia. Minähän TOTTAKAI laitoin sinne s-postia takasin että tahtoo tahtoo järjestää leivontailtaa!!! Toissa viikolla posteljooni tuli ovea kolkuttelemaan tuollaisen salkun kera sitten. Oi oi oli taas joulu!!!![]()
Tässäpä kuvia:

Salkku.

Ja sisälmyksiä.

Nämä mixit on aika käteviä, noita suklaisia cookieita tuli jo testattua juniorin kanssa. Eli äippä leipoi ja Juuso nuoli taikinakulhon... ![]()
Ei tartte ku vettä ja öljyä lisätä. Kannattaa kokeilla jos ei huvita ihan alusta asti ruveta vääntämään...

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.