No niinpä se on tämäkin Salaisen Leivonta Ystävän kierros takanapäin. Mulle nimittäin tuli paljastuspaketti tänään. Ja tosi kiva paketti taas tulikin.  Onneksi pakettikortti tuli näin perjantaina, kyllä oli muut postit taas niin tyhmiä...

Paketin aiheena oli nyt huhtikuussa kevät ja kirkkaat värit, ihan näyttää oikealta mun mielestä! Että tämmöistä kivaa paketista löytyi:

' silikoninen kana / kukko pannunalusta

' mittasarja mulla on aina mitat hukassa!!! Onneks nää on näin kirkkaan värisiä että ei pitäis mennä minkään vispilän taakse piiloon...

' kannenaukaisu juttuja (onko näille joku virallinen nimitys??? Mutta tosi hyvä, just taistelin vaihteeks yks päivä kurkkupurkin kannen kans...)

' vaaleanpunaista ja vihreää marsipaania, tarpeeseen tulee, pitäis alkaa pojan rippikakkuun ruusuja tekemään...

' appelsiinin ja sitruunan makua pullossa, hmm nää onkin uusi tuttavuus, paljonko mahtaa olla annosteluohje? Ja käyttöehdotuksia otetaan nyös vastaan! Kuivakakkuihin varmaan käy ainakin?

' ihanan suloisen pieni raastin! oon moisesta haaveillut pitkään! KIITOS!

' Dr. Oetkerin värillisiä koristelugeelejä, taidanpa näitäkin testata piakkoin...

' 4 Milky Way patukkaa (juu eräs pitkäkyntinen ehti jo napata yhden... naama oli sen näköinen että hyvää oli! )

' sekä paljastuskortti, jossa kerrottiin että parini on ollut JENNI Jennin tekeleet -blogista!!! Kiitos paljon ihanista paketeista. Hyvin olet osannut rivien välistä lukea mun ilmoittautumislomakkeen...

Mukavaa ja aurinkoista kesää myös sinulle!!!