Olen 34-vuotias 4 lapsen äiti ja osa-aikainen siivooja. Olen pitkään halunnut tehdä oman blogin, koska olen innokas muiden lukija. Katsotaan tuleeko tästä mitään, koska en ole kovin perehtynyt tietokoneisiin... Olen noin reilut 15 vuotta sitten valmistunut leipuriksi ja vajaat puoli vuotta käynyt kondiittorin opintoja, mutta koulun työharjoittelua pitempää jaksoa en ole työkseni leipurin ammattia harjoittanut. Että sikäli tässä mennään ihan kotikokkina ja -leipurina.
Käytän leipomuksissa aika lailla muilta kopsattuja reseptejä. Yritän muistaa keneltä sen olen ottanut... Laittakaa viestiä jos menee väärin...
Luvassa on myös valokuvausta, puutarhaa, käsitöitä ym.ym... Innostun kovasti aina jostain, innostus kestää jonkin aikaa ja sitten tulee taas toinen innostus... Eli täältä tulee jotain ja mitä sattuu! Viihtykää!!!
Terveisin Titta